logo blog

Kapsul Gamat Emas Golden Plus

Kapsul Gamat Emas Golden Plus


GOLDEN GAMAT PLUS KAPSUL EKSTRAK GAMAT EMAS
Rp 55.000  :: 085881200871  ::: 7cde7bd3


BPOM TR: 143383531
POMUI 01271121961114
Isi: 75 kapsul

Didistribusikan oleh PT.Harmoni bersaudara

Teripang laut /cucumbar/gamat.. Healwell Pharmaceuticals Sdn Bhd Malaysia , ada lah satu produk hasil dari penyelidikan intensif yang dijalankan secara usaha sama oleh sekumpulan ahli farmasologi Malaysia dari University Malaya dan University Of Nihon dan kyoto Jepun. Analisis saintifik menunjukkan gamat kaya dengan nutrisi semula jadi seperti protin,Vitamin A dan C,thiamine,riboflavine, niacin,zat besi, mangan, kalsium,magnesium dan zink. Ektraks healin gamat terbukti memberi kesan penyembuhan yang menakjubkan dalam pembentukan semula sel sel biologi,tulang,kolagen dan mempermudakan sel sel kulit. Produk juga terbukti mempertingkatkan sistem imun badan daripada serangan penyakit dan membantu meningkatkan sistem darah.
.
Analisis Gamat Mengandung;
- protein yang melebihi 44%,
- karbohidrat antara 3-5%
- lemak sebanyak 1.5%.
- Komponen komponen laian termasuklah asid amino esential, kolagen, vitamin E,a.c zat-zat galian seperti kromium, thiamine,riboflavine, ferum, kadmium, mangan, nikel, kalsium,magnesium, kabalt dan zink.
- Kandungan asid lemak mustahak seperti EPA (asid omega eikosapentaenoik) dan DHA (asid omega dekosaheksaenoik).

Share this:

Enter your email address to get update from Semisweet Book Blog.

No comments

Portal khusus membahas tips dan trik kesehatan dan kecantikan, silakan berbagi opini Anda tentang artikel ini, Terima Kasih telah berkunjung.

Copyright © 2015. Semisweet Book Blog - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger